Jag vet hur mycket ni bryr er om mina inlägg innerst inne...

Förlåt för att jag inte uppdaterat någonting på hela dagen!

Men jag har faktiskt inte haft tid :/

Efter skolan drog jag och några tjejer på stan och tittade på kläder, åt på donken och dreglade över alla fina skor haha. Det blir riktigt nice när jag får mitt studiebidrag! Cash floooooow....

På fredag blir det tjejmiddag/kväll istället för maskerad men det bli jättemysigt! Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig så jag får väl rota lite i garderoben imorgon ;)

Bild på jackan och skorna kommer imorgon jag lovar! Orkar inte just nu. Ska titta lite på tv nu och sen gå och lägga mig tidigt.

Puss ♥





Kommentarer
Postat av: Pontus

Hur kommer det sig att du får studiebidrag?

2010-09-03 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0