Friday, baby

Godmorgon.

Trött?
Välkommen till klubben.

Igår vart det ingen update, jag hade fullt upp. Var på stan med Erik, Erra och Hannes och för en gångs skull så kunde jag gå in på killavdelningen på H&M utan att känna mig en aning ..konstig? Det känns fel att gå in där själv men när man är med killar så känns det bättre. Så äntligen kunde jag leta efter en hatt som jag letat ett bra tag efter. And I found it. Visar sen.
Köpte även ett par tights, ett par ringar och ett halsband för pengarna jag fick av farfar.

Väl hemma var jag sysselsatt med träning, promenad med hunden, Idol och en massa annat.

Vet ni en riktigt bra sak om den här dagen?

DET ÄR FREDAG.


p.s. Ni får bilder på grejorna i eftermiddag, måste rulla vidare till skolan nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0