Don't leave me hangin

Salam!

Kollade nyss färdigt på Idol och insåg följande: Peter Jihde har blivit en del av Idol.
Han är liksom en självklarthet. Jag skulle ha blivit grymt besviken om han inte var med i år också haha.
Han är riktigt skön alltså.

Jo, anledningen till att jag hann till Idol var att teatern var så jäkla tråkig att jag och några till åkte hem i pausen. Orka liksom. Jag trodde faktiskt att den skulle vara ganska kul.

Tidigare idag var min Tekopp här. Det vill säga Èrika. Har saknat den tösen ♥
Vi hade en mysig liten catch-up, innan hon åkte iväg och jag åkte iväg till den *hrm* spännande teatern.



Tänkte visa er det roliga med lampan i mitt rum: den får en att se ut som en simpsonsmänniska haha.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Fan jag hann inte se idol!



Sv: Kul att du är med! Jag trr säkert att du kan slänga ihop ngt om du blir lottad fram till en finalist.



Jag hoppas verkligen att han alltid kommer vara vid min sida <3

2010-09-07 @ 21:33:22
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0