Det där lät så mycket bättre i mitt huvud...

Ibland kan dagar gå så himla långsamt. Idag var en sådan dag. Jag har varit på rätt så dåligt humör hela dagen.

Men när jag kom hem ryckte jag upp mig helt plötsligt. Och nu är jag taggad på att springa, göra sit-ups och känna all positiv energi som man utstrålar när man tränar. Bli riktigt svettig och känna mig fräsch efter en lång dusch. Och sedan sjunka ihop som kokt spagetti i en stol och ta det lugnt.


Hade just skrivit värsta långa inlägget om vilken försvenskad blatte jag är man det lät så fel. Det är så svårt att förklara utan att låta antingen rasistisk eller anti-sverige. För jag är inte det ena eller det andra. Okej, jag erkänner. Lite anti-sverige. Men det har inte att göra med mig. Det är hur politiken här har sköts på senaste år.
Iallafall. Det lät helt konstigt. Jag kunde inte få till det, så jag struntar i det.


PUSS ♥



Man måste ju älska hur jag slänger med håret och ser ut som om jag är vackrast i världen.
Det är kanske en bra inställning, om man ska ha bra självförtroende. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0