5/9-10

Tja!

Ska bara klargöra en sak: nu är jag riktigt trött på alla anonyma kommentarer så kommentera helt enkelt inte om du inte vågar gå ut med vem du är. Jag står för vem jag är på min blogg, och det får du också göra på denna blogg.
Så varenda anonym kommentar som kommer nu tänker jag radera. Jag tänker inte ens läsa den, så det är slöseri med tid att ens skriva den.
Jag struntar i om du vill skydda din identitet och sånt, då kommenterar du inte heller på min blogg. Punkt slut.


Idag har jag haft en mysig dag med syrran på stan. Köpte två snygga halsband. Visar sen, kameran är på laddning ;)

Vad har ni gjort idag då?

Puss ♥



På tåget påväg till Knivsta i förrigår :)

Kommentarer
Postat av: Adam

Vad spelar det för jävla roll!? Det är sååå mycket fegare av dig att inte svara på kommentarerna!! (och ja det var jag som skrev förra kommmentaren, och jag skulle hemskt gärna vilja se vad du svarar på den). Men helt seriöst, jag kan skriva att jag heter Adam, är 1,84cm, väger 80 kilo och kommer från Östersund. Vad fan säger det dig i så fall? Du vet inte ens om det stämmer, så det där är bara någon jävla ursäkt för dig att slippa svara på kommentarer.

2010-09-05 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0