11/9 - 10

Salam!

Jag sitter fortfarande i pyjamas, smutsigt hår och osminkad.
Men jag gillar't. Fast det är nog dags att ta en dusch och ta ut vovven.
Om jag ska vara i stan runt sex borde jag hinna träna också. Frågan är bara om jag okar.

Igår fick jag en riktigt snygg väska från Cubus av syrran som jag velat ha länge. Tack ♥
Och 200 kr från farfar.
Och igår kom även pianot!! Det är ju inte bara mitt utan familjens, men det är främst jag som spelar.
Det är typ ett keyboard/piano. Ser ut som en keyboard låter som ett piano men har även lite effekter och sånt.



Så ser det ut.

Bild på väskan kan ni få nån annan gång.

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Charlene

Jag vill så gärna lära mig spela. Måste ta tag i det någon gång! Vad kostade pianot?

2010-09-11 @ 13:17:29
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0