Slöseri med tid

Nu mår jag bra. Så att ni vet. Bidragande faktorer är att Vampire Diares börjar imorgon, vi har godsaker hemma (händer inte allt för ofta), jag lever i nuet (försöker), snart helg, jag ska ev. ha tjejkväll i helgen eller helgen efter det.

Sen är det höstlov snart.
Och snart ska jag sova och jag älskar att sova. Då finns det inga måsten. Yes.

Vet ni något jag gör som jag inte borde göra? Varje kväll läser jag ett kapitel ur Harry Potter 4. Detta beteende är väldigt korkat då jag läst boken cirkus fyra gånger hittils. En femte gång är därför 1. slöseri med tid 2. slöseri med tid och 3. fullkomligt meningslöst.

Anledningen? Jag blir gladare av Harry Potter. Harry Potter för mig är tiden när jag var yngre och inte hade så många bekymmer. Det är spänningen jag kände varje gång jag öppnade boken och glädjen när nästa bok kom ut. Det var dock inte lika kul när det inte kom ut några fler böcker.
Tough shit.

PUSS ♥




Vi struntar i det faktum att mitt huvud ser enormt ut på denna bild. Eller ni kanske inte hade lagt märke till det förrän jag nyss sa det? I så fall ber jag er vänligen att bortse från att mitt huvud ser enormt ut på denna bild.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Man kan verkligen drömma sig bort när man läser. Riktigt härligt :)

2010-10-17 @ 09:49:12
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0