Jag gör mitt bästa för att hinna ha ett liv



Veckans planer:

Imorgon: plugga
Tisdag: Dra till Katte för att hälsa på Èrika och därefter ta en fika med Nelly. Efter det blir det att se syrrans cabaré. Det blir nostalgi. För två år sedan övade jag och mina gamla klass för fullt. Saknar't.
Onsdag: Träffa Tilde på Genomfarten där hon pluggar.
Torsdag: Träffa Tilde på Genomfarten där hon pluggar. (vet inte vilken dag)
Fredag: Förmodligen ha tjejkväll eller träffa Èrika till lördag.
Lördag: --------
Söndag: Plugga till historia och kemiprov

Därimellan kommer det självklart bli en hel del mer plugg, men det är en självklarthet för mig så det skriver jag inte in.

Så nu kanske ni ser att jag har rätt mycket att göra (inräknat alla andra saker som att städa, ta ut hunden, träna mm.) så det blir inte så mycket tid till att blogga.

Sorry.

PUSS ♥







Nostalgi från cabarén i åttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0