Todays Challenge

Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



(okej jag blundar, jag vet no comments thank you very much)

Okej 15 fakta, vet inte om det är så värst intressant men det är väl upp till er att avgöra:

1. Jag biter på naglarna

2. Jag önskar att jag inte bet på naglarna

3. Jag försöker sluta bita på naglarna

4. Mina naglar..okej jag skoja, inget mer om mina naglar. Jag är beroende av att lukta på mitt doftljus från IKEA

5. Jag är väldigt klantig

6. Jag har ett väldigt dåligt minne..

7. ...förutom när det kommer till onödiga fakta och texter och sånt som man ska lära sig

8. Jag ogillar färgen rosa väldigt starkt

9. Jag känner mig handikappad utan min mobil

10. Jag skrattar (alldeles för ofta) åt mina egna skämt

11. Jag har skrivit en bok en gång i tiden (jag säger inte att den var bra, för det vore att ljuga)

12. Boken jag skrev var riktigt bra

13. Jag ljuger rätt ofta

14. Min värsta mardröm är att någon ska bryta sig in i mitt hus på natten och skjuta hela min familj, men låta mig leva

15. Jag hatar, verkligen hatar att vara ensam. Alltså det kan vara hemma, på stan, i skolan, var som helst. Jag måste ha människor runt omkring mig. Attention whore? Kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0