Todays Challenge

Day 20 - Someone you see yourself marrying/being with in the future


Jag har nu suttit i fem minuter och funderat över denna fråga. Jag kan verkligen inte komma på någon kille jag känner som jag skulle kunna gifta mig med. Om vi nu bortser från det faktum att jag inte tänker gifta mig.
Don't get me wrong.
Jag vill inte leva ensam, men jag vill bara inte skriva under något. Om jag och den jag lever med en dag vill gå skilda vägar ska inte något kontrakt behöva göra allt svårare. Och om man älskar varandra behöver man inte gifta sig. Då räcker det att veta att man älskar varandra. Men det är bara min åsikt.
Så..mitt svar blir ingen. Just nu.
Fast en några år yngre Orlando Bloom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0