Todays Challenge

Day 07 - A picture of someone/something that has the biggest impact on you




Yes, det är väl dags att erkänna (om ni inte redan visste det) att jag är en stor harry potter nörd. Jag har läst alla böcker på både engelska och svenska flera gånger om haha.
Min största harry potter period är väl över, men än i dag läser jag ett kapitel ur någon harry potter bok varje kväll för att påminna mig om den tiden då harry potter betydde nästan allt och mitt största bekymmer var när nästa bok skulle komma ut.
Nu förtiden har jag så mycket att göra att jag inte riktigt hinner vara barnslig, men harry potter påverkade mig jättemycket förut och gör det fortfarande genom att låta mig komma bort från allt jag måste göra några minuter varje kväll.
Faktiskt så ska jag se harry potter och dödsrelikerna del 1 den 18/11 :D

PUSS ♥

P.S. bilder på presenterna jag fick i fredags kommer upp senare ikväll eller imorgon. Eller någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0