Om jag fick önska mig en sak

Jag skulle vilja vara en sån person som är riktigt stark. Psykiskt alltså. En sån person som inte låter sig själv falla på grund av kritik eller när något går dåligt.
Tvärtemot blir jag faktiskt lätt sårad av kritik även om jag vet att bara för att en person tycker på ett sätt betyder inte det att alla tycker det.
Jag har lätt för att ge upp när saker verkar för svåra.
Så om jag fick önska mig denna sak skulle jag inte ha en tyngd över hjärtat hela tiden. Jag skulle inte sätta den press på mig själv som jag gör varje dag.
Jag vill inte falla innan jag ens ställt mig upp.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark, du måste bara tro på det själv. du ska veta att folk som ger dig kritik, konstruktiv kritik alltså, ser potential i dig, ser att du har det där lilla extra. hade du varit en i mängden skulle de inte orka bry sig. men de ser dig som någon som kan utvecklas till de bättre. de som som trycker ner dig ska du bara be dra åt helvete för dom är bara avundsjuka. nästan allt hat bottnar i avundsjuka. tro på dig själv vännen du kommer lyckas bättre än dom flesta. det gäller bara att kämpa för att nå dina mål och själv tro på att du kommer lyckas, för tror du inte på dig själv så gör ingen det.

men du, ansträng dig inte för mycket, du måste leva också. man är bara ung en gång, ta vara på det. fortsätt plugga, men gör annnat också, gå på stan med dina vänner, festa , gör de som får dig att må bra, för då kommer du i slutändan att både må och prestera bättre, det lovar jag dig. give it a shot ! puss

2010-11-13 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0