BESÖKREKORD

475 besökare idag!! Herregud. Btw svar till Sara: ja det har du rätt i det är något jag alltid haft problem med och alltid gjort en massa slarvfel med.
Svar till Malin A: du har rätt i att det finns en del välbetalda jobb på sam men inte för mig och jag skriver alltid ur mitt perspektiv. Visst natur är nog lättare för den som är intresserad men återigen jag skriver om mig själv inte någon annan. Och jag snackade om att det skulle vara bra mycket lättare att få mvg i alla ämnen på sam än på natur för mig. Plus att välbetalda jobb inom sam tar oftast väldigt många år att jobba sig upp till. Men jag tycker inte att det bara är lata personer som läser sam, annars hade jag väl inte övervägt att byta dit? För jag är verkligen ingen lat person, jag sliter hårt för mina betyg.
Svar till Miss C: Absolut! Jag hejade på henne hela tävlingen haha ;)
Svar till Emma: Sant, jag är inte heller överförtjust i resten av skivan..


PUSS PÅ ER SOM KOMMENTERAR ♥♥

Kommentarer
Postat av: Charlene

Oj så många besökare! Grattis =)

2010-11-14 @ 22:43:07
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0