15 November 2010

Ljudet av fotbollsgalan stör mig. Det gör mig ofokuserad. Varför tror ni egentligen att jag uppdaterar bloggen? Jo, för att jag är inte kapabel till att göra mycket annat i detta läge.
Förutom att kolla på just fotbollsgalan som tycks återkomma minst en gång var tredje månad. Vad är grejen?

Jag kan skriva upp lite spanish här. Prov imorgon och för en gångs skull har jag verkligen inte pluggat. Nästan. Lurade jag er? Lite iallafall? Som om det finns något prov jag kan strunta att plugga till. Jag får dåligt samvete om jag inte gör det, förutsatt att jag inte redan kan det.
Lite tråkigt att jag inte kan slappna av, men det är som det är.

Juste spanish var det!

Adios ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0