S O R R Y

FÖRlåt TILDE !!!

Glömde ju säga hur konserten var! Tildes performance var väldigt bra och jag är imponerad och tildes röst är väldigt speciell...den är liksom svår att placera. Den har ingen genre alls. Ungefär som hon tjejen marie eller vad hon nu än hette som var med i melodifestivalen för några år sedan och som skelade lite och som sjöng nåt i stil med "when you're sitting on the couch, and love becomes sacrificing...".
Låtarna de sjöng tsm var förvånansvärt bra för en kör där kanske inte alla sjöng rent. Jag som Balderbarn måste ju vara lite extra kritisk eftersom att alla i vår skola sjunger bra då man måste göra intagningsprov och vi har otroligt organiserade konserter men det var fortfarande bra gjort av katarina. Fast hennes lärare är ju dum i huvudet!!! Han förlöjligar, ja ni läste rätt: F Ö R L Ö J L I G A R en av de bästa band och en av de bästa sångare som någonsin funnits dvs. QUEEN och FREDDIE MERCURY, vilket leder mig till slutsatsen att han är en inkompetent musiklärare. Fine, om han inte gillar musiken smaken är som baken (den är delad), men han måste fan fatta att Queen gjorde otroligt musikalisk musik och att de sjöng extremt bra för om han inte fattar det så har han tagit konceptet tondöv till en helt ny nivå.

Puss på rumpan för nu ska lilla jag sova ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0