Madcon - Back on track

Salam malekom!

(då ska ni svara: aleke salam!)

Jag har just kommit hem från att ha varit på en biltur nånstans med baba. I Alsike. Jag kunde bara tänka "Helsike". Baba ville kolla på några buskar eller nåt. Vi pratade lite. Åt glass. Kom hem.

Måste säga att jag gillar Madcon; bra musik faktiskt.

Vet ni vad?
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden några år. Det skulle nog många vela, men bara så att ni vet.
Och jag älskar mitt gamla crapiga piano. Det gör jag verkligen. Det finns minnen från det pianot..tårar som runnit när jag spelat, tankar jag tänkt, beslut jag tagit, rysningar jag fått av musiken. Det är speciellt.
På något vis.

Nä nu får det räcka med ändlöst, meningslöst grubblande.
Vill ni veta en sak om mig?
Jag grubblar för mycket.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0