En massa bilder 9AB ("lånade" från fb)




Haha, vi övad spexdansen ute, eftersom det var någon föreläsning i aulan

pose ;)



Pontus kör sina timberlake moves till 4 minutes :)


Adrian var lasse/anders från allsång på skansen när vi sjöng tio tusen röda rosor haha!

Èrika och Alex dansar till un, dos, tres, un pasito palante maria!

Familjen i skogen

Fem smutsiga små fingarar, på en smutsig liten hand...

Maja kommer med frigolittermometern på 800 grader :)
´
Jackson 5 på ABC

Anders & Gunnel gör sitt lilla intro till potpuriet (temat i år var lössiffror, så de spelade brasse och magnus från
5 myror är fler än 4 elefanter) ;)

spexdansen


spexet

9:ornas låtar (happy ending, nants' ingonyama och circle of life ihopsatta)

Jag är tjejen i blå kjol till höger

Från vänster: Daisys skugga, min skugga, Michelles skugga och Sagas skugga :p

Glömde förresten nämna att det var Michelle och Paulina som fick stipendium igår! Är jätteglad för bådas skull! Michelle fick för musik&matte och Paulina fick för god kamratskap, musik och lite andra grejer, har inte riktigt koll :p

Lite bilder från middagen (tagna med min mobil):



Klara, jag och Èrika ♥

Amelie leker emo, hehe...

Maten, mums :)

Söta Èrika ♥

Heh, typ ingen är beredd..

Vackra Bolala och söta Filippa :)

Pontus, Kajsa och Rasmus :)

Haha, alla är oförberedda förutom Soraya :p

Elias & CJ posar lite fjortis sådär haha

Visst är dem söta? :)

Och till sist jag ;)


Kommentarer
Postat av: Ameliee

lekte inte emo... jag uppskattade bara inte att du tog bild :P höhöhööö ^^

2010-05-25 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0