De senaste händelserna i Yasmin Eleonora Aslanis liv

Igår var det opera- - Tosca. Det var coolt, något bra att ha gjort. Något bra att kunna säga att man gjort. Men jag ska vara ärlig. Jag somnade till några gånger och vaknade upp av Toscas högsta toner (som återkom väldigt ofta..igen..igen..igen och igen). Hah, det såg nog ganska roligt ut: jag ligger på alice, alice ligger på adrian, adrian ligger på elias. Alla fyra halvsover. Hah, nu kom jag och tänka på tekoppens kommentar i pausen. HAHA.
När baba kom och hämtade mig (halv tolv) fick jag en liten surprise i form av en trött liten vovve som sitter i framsätet och lägger sitt lilla huvud i mitt knä och somnar ♥

Ja, sen har det hänt lite andra saker, men inget som jag känner att bloggen har med att göra :)


Men puss på er, nu ska jag äta mat, pastasallad. Mums.


The cool ridå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0