Ahglagh nadare! (haha nej jag tänker inte förklara vad det betyder)

Salam!

Snart blire att slå på dumburken (morfars uttryck för tv, någon annan som hört det förut..?) och titta på How I Met Your Mother ♥ Såg att det fanns nån fb grupp som hette typ "those kids must really regret asking ted how he met their mother" :p Såklart så joinade jag då jag är en "joinaholic" eller vad man nu ska kalla det...

Iaf! Har varit ute och sprungit i det vackra vädret också, riktigt skönt faktiskt och varit hos grannarna och hoppat studsmatta. Man måste ju ta fram barnet i sig ibland...
Jag har också duschat och läst bloggar :)

Tänkte också säga välkommen hem alice från rhodos!♥



Här kommer en dagens låt också ;)



Regina spektor - No surprises (radiohead cover)

Ni trodde väl på allvar inte att jag skulle lägga upp en låt av någon annan än regina spektor eller hur? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0