30 Maj 2010 ( IMORGON SÄTTS ÄNTLIGEN BETYGEN)

Hej! :)

Vet ni, jag blev så jäkla glad när sverige INTE gick vidare till finalen...alltså så himla typiskt svennar ÅHH!! Irriterande. Vi ska alltid tro att sverige är ett så otroligt bra och utvecklat land osv. Visst, det är det i många anseenden, men jag blir så sur när vi förlorar och så ska varenda svenne gå i typ chocktillstånd och vara fett agro för att vi inte gick vidare.
Okej, nu när jag fått ut det där så ska jag säga min favorit det här året: Azerbadjan (min favvo förra året var också azerbadjan). Safura - Drip Drop. Vet inte riktigt varför jag gillade den, men det var bra helt enkelt!
På andra plats för mig kommer: Belgien. Me and My guitar - Tom Dice. Grymt mysig låt :)
Och på tredje plats. Tyskland. Årets vinnare med andra ord. Bra låt, hemsk engelska. Lät som om hon sjöng på tyska med engelska ord haha.

Men hörrni! Idag är det mors dag! Älskar dig mamma ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0