25 Maj 2010

Salam tomater!

Nu sitter jag här i mitt rum och leker emo...nejdå men mitt rum är typ släckt och jag sitter vid datan i min ensamhet höhö.

Min balklänning kom hem idag också, fixat av mommas chef och sitter som en smäck! Kom på att när jag prövade den första gången hade jag inte klackskor på mig så nu när jag prövade med mina balskor är den perfekt längs och exakt så puffig som jag vill ha den! Den är helt enkelt underbar :D

Jag har också köpt lösnaglar idag eftersom att jag (tyvärr) biter på mina naglar och då jag vill att det ska se lite fint ut på balen så vill jag ha långa naglar (eller åtminstonde några naglar alls).
Har också köpt hårspray, som behövdes eftersom min gamla var någon liten skitgrej som räckte en vecka typ haha, nejdå men två veckor kanske. I alla fall så behövdes det både till balen då jag ska locka håret och till andra tillfällen...

Skolan har varit normal, inte hänt så mkt. Eller jo en grej HAHA! Ursäkta, jag hatar också när folk inte skriver ut saker och jag brukar hålla mig till min "har man sagt A får man säga B" princip men nu går det verkligen inte! Vill bara att ni ska veta att det var en lite rolig grej som hänt :p
På biologin satt typ alla och masserade varandra och gjorde allt utaom biologi föutom duktiga alice som ritade så fint på upg.
Ingrid masserade adrian och ingrid blev masserad av jacob som sedan blev masserad av henne medan jag masserade henne och innan det masserade jag elias som sen masserade mig osv osv.

Nu blev detta inlägg för långt. Men whatever.

Puss på rumpan ♥


Kommentarer
Postat av: Tildingen

Du skrev ingenting om hur konserten var :-O :(



2010-05-25 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0