21 Maj 2010

Hej gullungar!

Idag var det heldagsrep i universitetsaulan och ja det var lite kaos i början och när vi nior skulle fixa med skyltar mm under potpuriet hehe..
Men det ordnar sig säkert till imorgon och spexet kommer nog bli väldigt roligt hoppas jag.
Våra låter kommer att bli annorlunda och förhoppningsvis väldigt bra om alla tar i ordentligt!
Allt som allt är stressen borta och ersatt med förväntan och delvis sorg eftersom att det är sista vårkonserten för mig! (sen blir det gymnasiet!!)

Jag och tekoppen har idag även ätit riesen (som btw är så sjukt gott!) och en varsin bulle ...det enda som fattades var en latte, men det funka bra ändå. Kan man tjocka sig så ska man, lev livet! :p

Efter repet (som tog slut runt 4) så mötte jag upp momma på stan och så köpte vi nya balskor - vita den här gången - eftersom att de förra var en aning för små i fram vilket antagligen skulle ha resulterat i en otroligt painig balkväll. Jag lämnade tbx de skor vi köpte från början på lunchrasten och de jag har nu känns faktiskt mycket tuffare än de andr, som kändes lite damigare..

Nej, nu blev detta inlägg alltför långt!

Puss på rumpan ♥ 


Haha, vet inte riktigt vad jag gör med handen men detta är en några veckor gammal bild XD

HAHA min näsa..!


Kommentarer
Postat av: elina

Snygging! kram fån din cello polare <3 hihi

2010-05-21 @ 22:39:08
URL: http://qweerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0