17 Maj 2010

Salam!

Åh det är så underbart, sommrigt, varmt och mysigt väder!! ♥ Älskar't!
Jag cyklade faktiskt till skolan idag och på hemvägen svängde jag förbi momma och då gick hon och jag cyklade långsamt bredvid henne. Det var mysigt och vi pratade en hel del om en massa viktiga och roliga saker. Min momma är verkligen en sån momma som man kan prata om nästan allt med.

När jag kom hem var jag så svettig att jag bytte direkt om till skorts och linne med bar rygg när jag gick ut med Quattro och det var fortfarande varmt! Vädret kanske har bestämt sig för att vara snällt nu eftersom att vi fick en istidsvinter..? Hoppas det i alla fall!

Men puss på rumpan, nu ska jag läsa lite om evolutionsteorin och äta glass :D


Jag och Saga som är mer än glad över att det är sista lektionen hon blev mindre glad när hon fick veta att vi hade spexmöte efter lektionen :p

Mina snygga skorts från Vila och mitt linne från någon affär i Iran, armbanden är från Kapp Ahl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0