1 Maj 2010

Godmorgon!

Idag är jag på ett riktigt bra humör, men jag vet inte riktigt varför..kansek för att det är lördag och inte söndag, kanske för att jag fått veta att min klänning med allra största sannorlikhet kommer om två veckor eller kanske för att det snart är SOMMAR!! Och därmed S O M M A R L OV vilket innebär att det snart bär av till ITALIEN!! :D:D
Åh, jag har velat åka till Italien sen jag var liten.

Idag tänkte jag försöka lära mig lite konshistoria, skriva på min lilla bok och lite andra småsaker kanske lite kemi (nationella i kemi snart), fysik och teknik, men väldigt lite i så fall. Jag orkar inte plugga särskilt mycket idag.
Jag tänkte faktiskt träna också.

Puss på er alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0