ZZZzzzzZZZZzzzzZZZzzz

Nej nu måste jag sova! Är så trött och imorrn ska vi få tbx nationella i svenska är redan nervös ;s Gissar på att jag får VG, fast inte så långt från MVG, men jag hoppas ändå på MVG ...
Äh, jag tror ändå inte jag kommer bli sänkt i svenska p.g.a nationella...jag har alltid haft bra i svenska, så då brukar man inte bli sänkt bara för nationella :)

I övermorron är det historia prov 2:a VK, men jag tror det ska gå bra, har aldrig haft svårt för historia eller so-ämnen över huvudtaget ;-) Jag har också skrivit en hel del på fysiken och tror att jag kommer bli klar senast onsdag.

Längtar sjukt mkt till påsklovet, känner verkligen att jag behöver lov! Är trött på skolan och vill bara vila ut och slippa plugget ett tag. Men om jag känner mig själv rätt (vilket jag gör) kommer jag ändå plugga matte eftersom att vi har nationella i det efter lovet, och eftersom jag aldrig varit superbra i matte måste jag verkligen öva!

Nu får det räcka med mitt babbel om en massa random stuff så nu ska jag lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

trodde provet var på fredag?

2010-03-22 @ 23:15:14
URL: http://thymre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0