Ge mig en fastforward knapp, snälla, jag orkar inte mer.

Här kommer bilerna från säfsen, tog tyvärr inga bilder i backen, när man åker skidor pallar man inte ta kort :P Inte jag iaf ;)



hahah mamma är en av dem barnsligaste mammorna jag känner till, men jag älskart!♥
Och ifall att ni är så tröga att ni inte fattar att hon driver så kan jag garantera att hon driver bara ;-)


eme börjar dricka tidigt...:P


ja, bjuder lite på den, men det var innan vi skulle åka till backen.


min lilla cooling :) ♥


Vida (en av grannarna vi åkte dit med)


Quattro på golvet i mitt och emes rum i den mysiga stugan vi hyrde :D Det var typ en bondgård, de hade jättesöa hästar och två hundar; Molly och Spike. Quattro hade väldigt kul med Spike :)


Vida, Eme och Behrad. Jag låter bilden tala för sig :P


Haha, eme deckade på golvet och Quattro bestämde sig för att göra samma sak.


pappa :) han fyllde år och hade precis fått sina presenter...mammas kort var ju...speciellt :P


Twister :D Jag var helt slut efter att ha kört final mot Behrad..haha.


Eme i bilen ♥


En liiten bit av Quattro i bilen.

Som ni märker har jag inte tagit särskilt mkt kort på mig själv...ville bara inte ;-)
Idag hade jag muntliga nationella i svenska med alice och det gick super! Fast vi fick det lite orättvist :/ Vi fick såklart återberätta den ytligaste, minst djupa, drygaste texten -.- Aja, shit the same nu är alla svenska nationella avklarade!
Imorgon har jag muntliga i engelska (oroar mig inte det minsta) och religionsprov (piece of cake).

Igår på när jag var med mamma och handlade på ica var det nån bokrea, så jag fick två nya böcker :D Alexandriakoden och Den väntade...dem verkar jättespännande...ska nog börja med den förstnämna. Åh, juste! Jag fick även Eclipse fast på svenska! Twilight saga in my ♥ Jag är en samlare om ni undrar varför jag vill ha samma bok på två språk -.-





♥plain white ts - hey there delilah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0