Orginell är bara förnamnet..

Hej :) 

Idag har vart en normal måndag :)

Dagen:

1. Spanska, jag kan nu min enda rad i "Grease" på spanska som vi ska spela upp för alla andra nior :( Pinsamt värre. Iaf...here it goes: "Sandy, tienes que cambiar." *applåder*

2. Matte...ganska tråkigt, jag somnade faktiskt nästan. Jag halvsov varenda gång läraren vände sig bort XD

3. Gympa. Har sendrag eller nåt i vaderna, så jag gjorde bara armövingarna (kick boxning)

4. LUNCH!! Haha, min ljuspunkt på dagen ♥

5. Träslöjd. En intressant lektion. Alice&jag skulle se om vi orkade ha Elias i knäet och det gjorde vi sen gav vi massage till honom samtidigt som vi kollade på när jacob, edvin och adrian sög in håret, näsan, örat mm mm i den där damsugsgrejen som typ sitter i taket på träslöjden. Sen skulle jag bära Elias vilket slutade med att vi nästan ramlade ihop. Han väger typ dubbelt så mycket som jag men det var värt ett försök! Sen missade jag nöjet i att se Alice bli släpad genom korridoren av jacob (som tack för att hon hade masserat honom tidigare samma dag..?).

6. Musikhistoria. Redovisningar: Filmmusik & Dolly Parton by Edvin och Klara.

Sen gick jag till bibblan. Ja, jag säger bibblan, har du nåt problem med det? Va? Va? Va? Haha...det finns en anledning till att jag skapade en grupp på fb som heter "You were born an original, don´t die a copy" :P I alla fall, så skulle jag låna Cats av Andrew Lloyd Webber på piano noter + så fick man en skiva med bakgrundmusiken till så man kan sjunga till som på addution (stavning?) om man vill :D Jag har lånat den förut, men det var ett tag sen...

Oj, vilket långt inlägg det blev...haa, hoppas ni orkade läsa det. Fast om ni läser det jag skrev nyss så har ni ju orkat :P

 

Jag är Frenchy, på fjärde raden uppfrån ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0