Ni kan ju låtsas lite..?

Nu sitter jag här och käkar smarties och tänker att man fan inte blir smartare av dem xD Typiskt mig att tänka så...
Har nu lagt nån skyddsgrej på min tuch-mobil så den inte får repor och sånt :) Jag har även varit så duktig och pluggat lite historia eftersom att jag har prov på...ondag? Tror jag.

Jag har även skapat en grupp på fb! Haha! Jag har tänkt på att göra det länge, men jag glömmer alltid och jag kommer aldrig på något bra. Nu har jag iaf gjort en grupp som heter "You were born an original, don´t die a copy." Älskar det citatet, jag typ lever efter det. Ibland. För det mesta. Whatever.
Så det är bara att joina folks ;) Och bjuda in såklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0