några svar på tal

svar sasisen: eh jag vet nog inte riktigt måste ha blivit ett fel i stilmallen och det är nog något jag måste kolla på för att kunna fixa :/ Tack så mkt :D

svar anonym: vet inte riktigt vilken kommentar du gav, var det "erik"? För i så fall skrev du på ett väldigt otrevligt sätt och man måste tänka på hur man uttrycker sig. Man kanske inte menar något illa, men det kan verka så när man inte kan säga något till personen själv öga mot öga. Eller var det "anna"? För då tyckte jag bara att du missuppfattat hela saken och inte kunde läsa mellan raderna plus att du sa helt osanna saker som att min stavning inte är bra vilket inte är sant då jag max har några slarvfel och det tror jag alla har. Du hade ju rätt, men du sa det till fel person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0