Mysis kväll med alice<3

Hej :)

Nu har jag nyligen kommit hem från en rolig sleepover med alice :) Vi åt pizza, gjorde hemlagad glass, åt glassen medan vi blev nostalgiska framför amigo, tog massvis med kort med alice's systemkamera åt chips&ostbågar till let´s dance, hade tjejsnack och somnande <3

På morgonen började vi med att gå hela 30 sekunder till coop nära och köpa bröd, sen gjorde vi *host alice* frukost och spelade eye toy framtills klockan halv ett då vi gick till busshållplatsen med filip och spelade in en videoblogg som jag snart ska lägga upp :) En väldigt lyckad kväll var det ♥

Tänkte bara passa på att säga att det är IRANSKT NYÅR IDAG!! Det heter nouroz på farsi och vi ska på en iransk resturang ikväll och efter det ska vi till några vänner som det ska bli superkul att träffa igen!
Nu måste jag ju också lära er hur man säger Gott nytt år på farsi ;) EIDETON MOBARAK!!

Nu ska jag faktiskt lägga upp videobloggen ... fast det är mest jag som är med...alice höll sig lite på sin kant:P





lite får man väl bjuda...elr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0