♥ Mika - Happy Ending ♥

Heej :)

Lessen för dålig uppdatering, men hade bara inte lust :P Idag fick vi tbx svenska nationella och jag är helt klart nöjd, och historiaprovet var väldigt lätt, samt fysikdebatten gick jättebra! :) Litet citat ur debatten:


Elina: Men är det inte ganska fult att ha en massa solceller på take..

Yasmin: Men neeeej! Det är ju skitsny... *börjar garva* ...det är jätte *börjar garva igen* det är modernt och glansigt...*skrattar*


Ännu ett citat:

Daisy: Vattenkraftverk är jättebra för att man får mycket energi *berättar lite gran om vattenkraftverk*

Yasmin: Men vattenkraftverk stör väl laxarnas vandring och förstör balansen mellan växter och djur och de fiskar som lever där kan väl dö??

Daisy: Jomen, man får ju mycket energi och...

Yasmin: Men är det verkligen moraliskt rätt att få energi när du vet att fiskar håller på att dö!!


Ja...jag gick in för debatten skulle man kunna säga :P

Ikväll har jag tittat på "Law Abiding Citizen", med Gerald Butler i huvudrollen och den var sååå j*vla bra! Rekommenderas verkligen! ♥♥♥♥♥/5

Trailern:



Jag vet den verkar våldsam...och det är den, men den är ändå genialisk!

Kommentarer
Postat av: panthea (:

SV: Jaag VET! Du behöver inte säga haha men jag ville inte överdriva för att jag ville inte såra Sylvia. Hon har mkt mer än vad jag hade på bilden ;)

2010-03-27 @ 14:34:41
URL: http://cookiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0