Jag tar tillbaka min förrförra rubrik...jag är kanske sadist, sinnesjuk och galen.

Nu har hunnit göra allt jag tänkt utom att skriva -.-

Bara så ni vet detta kommer antagligen bli ett tråkigt och fullkomligt oseriöst inlägg, som jag endast skriver därför att jag är understimulerad när det kommer till skrivandet.
HAHA.
   Ni hör ju redan nu hur...någonting jag låter.

Nu blev jag sugen. Oj. Det där kan ju misstolkas. Vad jag menar är att jag blev sugen på ben&jerrys. Jag hoppas att ingen är så pass korkad eller isolerad från samhället att denne inte fattar att jag menar glassen ben&jerrys och inte två män. Men det säger jag ju bara för säkerhetsskull. Man vet ju aldrig helt säkert.

    Kom just att tänka på en sak (förbered er, följande mening kommer vara så onödig och meningslös att jag inte fattar varför jag skriver den...man är väl som man är antar jag)! Vem i f*n kom på att tomten skulle säga : "Ho, ho, ho"? Visste inte den personen vad det egenligen betyder? Halloo...alltså man ska ju inte lära barn svärord/olämpliga ord, men istället för att ta hänsyn till det så ska en av barnens favorit person (som inte existerar...hate to break it to you), som ger en presenter (kom igen, alla gillar presenter) säga "Ho, ho , ho"?!

    Världen är riktigt messed up.

Okej. Nu överdrev jag. Eller alltså den är messed up, men ja ni fattar. Inte bara därför.
Helt ärligt jag börjar leka med tanken på att jag är sadiskt. Undrar faktiskt vem som orkar läsa mina tankar...jag själv står knappt ut med mina virriga och konstiga tankar och så pressar jag på andra dem?
   Fast och andra sidan; jag tvingar er inte att läsa. OM ni dock tycker att det är underhållande med helt orimliga tankar och sånt så är ni på precis rätt blogg...tro mig, det kan jag garantera ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0