Jag brukar gilla att lukta på första sidan av en ny bok...lukten är så fräsh men ger ändå en känsla av mystik.

Nu ska jag sova. Jag ska börja läsa Alexandriakoden :) Den verkar väldigt spännande.
Jag ska även lyssna på musik och vara allmänt glad på grund av allt och ingenting.

Godnatt!

Och btw; om jag har tråkigt så har jag också börjat läsa en massa bloggar...men jag lyckades hitta en skvallerblogg om kändisbloggarna för ett tag sen. Dem flesta kanske redan känner till den, men det är faktiskt riktigt underhållande att läsa när man inte har något att göra :P Och det mesta är pålitilig information, med bildbevis osv. Eller så pålitlig som en skvallerblogg kan bli...
Iaf, den heter : www.gossips.se ¨
    e n j o y 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0