Jag är inte sadist, sinnesjuk eller galen, jag är bara en människa.

Ja, vi ska ha kul med detta söt. Såklart. Haha. Det är så roligt...jag låter sarkastisk, men det är jag inte.
   Nu lät jag som den där kattreklamen.

"Du tror att jag sover, men det gör jag inte."

   Den där meningen passar så himla bra in på mig. Den bara gör det...tycker jag.

Äh...så här på kvällen blir jag tråkig, mycket tråkigare än vanligt. Och lite halvbitter men ändå inte. Och så börjar jag flumma....fast på ett tråkigt sätt. Det vill säga när jag har någon att flumma med. Vilket jag inte har just nu. Vilket är skönt. Haha, jag är riktig loner och asocial person ibland ska jag tala om för er. Och så är jag en torrboll, fast det tycker många är kul för att jag är så tråkig? 

Nej fyfan vad jag skriver onödiga helt orimlig sAKer. Till exempel den allra första meningen. Den är ju så grymt onödig. Det är bara en person som kommer fatta den och jag har faktiskt mer än en läsare. Tro det eller ej. Anyway; jag tar ändå inte bort den meningen. Bara därför att liksom...jag gillar inte att radera saker jag skrivit eftersom att jag siktar på att publicera det första jag skriver. Det blir mer ärlig då. Men herregud vad tråkig jag är. Och ännu värre; först säger att jag är tråkig och sen fortsätter jag skriva? Wtf. 
Jag är väl sadist...jag gillar att tänka att ni plågas av mina lååååånga, extremt onödiga inlägg. Haha. Nej det gör jag inte. Jag är verkligen inte en sadist...inte alls. Nu gjorde jag det igen; jag lät ironisk. Vad är det för fel på mig egentligen? 

Nej nu ska jag faktiskt sluta skriva på riktigt innan...ja...någonting. 

Ja. 
    Dåså.


Godnatt.
  

Kommentarer
Postat av: alice

haaaaaaa <3<3Jag älskar dina helt onödigt inlägg de är de bästa !

2010-03-04 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0