If you wait too long for the perfect moment, the perfect moment will pass you by.

Heej :)

Idag har varit en...intressant dag skulle man kunna säga :P

Muntliga nationella gick skitbra! :D Jag fick ett (starkt) VG och läraren sa att jag kunde få MVG om det går ännu bättre på skriftliga nationella men det tvivlar jag på :/ Känner att jag inte riktigt fyller dem kraven...

Jag har även spelat Shindlers List typ trettio ggr. Den är så sjukt vacker!♥

På onsdag ska niorna till tekniska museet i stockholm, riktigt nice! Vi slipper hela skoldan, så det är lätt värt det.
Just nu känner jag mig av någon konstig anledning väldigt pepp på ingenting? Helt konstigt. Jag är väl bara allänt glad och det är bara TRE veckor kvar till påsklovet!! Så himla skönt.
Min mor fyller år 2 april och då är min far i Iran så därför ska hon, jag och sis hitta på något kul♥

Jag har väl inte så mycket mer att säga så jag lägger upp ett till shan da man klipp som är från några år tbx:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0