Det var lite läskigt att sitta ensam i mörkret på busshållplatsen...min ipod räddade mig :)

Hejhej :)

Nu har jag varit hos bolala och fixat med geografigrejen...vi är inte klara, men vi har kommit en bit iaf oc vi har delat upp vad vi ska göra.

Jag har också pluggat träningslära och kemi och pallade inte matten :P Sen har jag också fått låna high school musical 3 av bolala :P Haha, hon fick den typ i present tror jag av nån och jag hatar egentligen high school musical, men alltså jag bara måste se den! Seriöst, man har ju redan sett dem två andra och även om jag hatar dem vil jag bara se den så att jag kan säga att jag hatar alla high school musical. Fast vem vet? Jag kanske plösligt älskar high school musical? Inte särskilt troligt men, men...

Aja, nu ska jag gå och hämta in Quattro (han har varit ute och lekt i trädgården) och kolla på filmen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0