It´s all about you and everybody else



Liten tankeställare:

Vi fick ingen handbok till livet eftersom att poängen är att vi ska skriva den själva.


Uppenbart? Kanske. Men varför är det så många som klagar på att dem inte förstår meningen med livet? Det finns ingen mening och det är det som är meningen : att du själv ska skriva den meningen.

Jag vet inget om hur mitt liv kommer att vara (till skillnad från alice som kmr gifta sig tidigt och bli den perfekta hemmafrun i en liten by på landsbyggden i typ USA och ha tre barn :P Jag vet att hon kommer döda mig för det här...), jag vet ingenting om hur jag kommer att vara...jag vet faktiskt nästan ingenting. Bara att jag vet hur jag vill att mitt liv ska vara och att även om livet tycks vara menigslöst just nu så kan man ju alltid tänka att:

Livet just nu bara är introt till den underbara låt som kommer att vara ditt liv.
Och guess what? Du både sjunger, skriver, dansar till och producerar låten

Kommentarer
Postat av: alice

haaaaaaaaaa din lilla tok! jag ska allt skriva om din framtid i min blogg! :P <3<3<3

2010-03-04 @ 16:41:49
URL: http://aliceeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0