Boy, why are you trying to get the girl you can´t have?

Nu ska en tråkig kemilabbraport skrivas :/ On the up side : varken eme, mamii eller papii är hemma så jag får äntligen vara ifred.

Jag ska kanske se en film idag om jag hinner...ska nämligen träna och dusha också ;) Har nyligen tittat på scrubs:)♥ Har också tagit några skedar Ben&Jerry´s :D I mitt hem är det nämligen som så att det inte är ofta det köps Ben&Jerry´s eftersom att det är dyrare än vanliga glasser (nu låter det som om jag är fattig eller nåt hehe) och nu när min mamii äntligen gått med på att köpa två ben&jerrys (choklad fudge ofc) så sparar jag så gott det går :P Några skedar now and then är faktiskt mycket godare än att sitta och skyffla i sig en hel burk på en gång...

Aja, enough said...nu ska jag göra den där labbraporten och få det överstökat!
Förresten var religinosprovet jättelätt och engelska nationella muntligt var också jättelätt :D



Somedays aren´t yours at all, they come and go as if they´re someone elses days, they come and leave you behind someone elses face, and its harsher than yours...and colder than yours.

Kommentarer
Postat av: Bolala

haha fett fult att skriva "mamii<3" och "papiii" hela tiden, :P xD

2010-03-03 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0