Baby, what doesn´t kill us only make us stronger

Nu orkar jag uppdatera, bara så att ni vet :)
Min dåliga uppdatering har helt enkelt berott på stress och ingen inspiration..

I alla fall så var denna dag en helt okej dag! Fick tbx kemiprovet som det gick ett mycket väl godkänt bra på och en bra labbrapport :D Fast jag blev så irriterad på en grej på kemiprovet där jag hade blandat ihop två formler, men hade skrivit rätt formler -.- Men hon fatta att jag kunde dem iaf.
   Sedan var det off to bild där jag sydde en misslyckad militär outfit till min gipsgubbe...efter det vart det matte som inte innehöll särskilt mycket matte om jag ska vara helt ärlig :P Efter det var det en efterlängtad lunch där jag åt mycket mer än jag kommer att träna bort, vilket inte gör mig någonting alls. Lev livet.
   Efter det var det en musiklektion som inte är värd att gå in på och efter det träningslära prov som var sjukt lätt! Skönt att ha det gjort iaf ;-)

Nu orkar jag inte berätta mer vad jag gjort förutom att jag har skrivit lite på fysikarbetet och inandlat lite stuff.
Pics:



haha, jag erkänner jag är en sån som faller för reklamer, men nu var det faktiskt bara för att den var prisvärd och snygg. Den funkar faktiskt riktigt bra ;-)





Ja det var det. Sen köpte jag några enkla, svarta hårsnoddar också :)

Juste! Jag fick min skoltröja idag också ♥



På tröjan står det "uppsala musikkklasser" och vår "symbol" ; en harpa? Fattar inte riktigt det, men det är fint :)

Btw, imorgon kommer det att komma en man som jag inte kommer ihåg vad han heter, men som överlevde ett koncentrationsläger under 2:a VK. Han ska ha en föreläsning och berätta sin livshistoria. Spännande right? ♥

Kommentarer
Postat av: Amelie

Mietek grosher ;)

2010-03-18 @ 21:34:39
Postat av: Anonym

Det kommer att bli mucho intressant :)

2010-03-18 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0