About this girl...

Hur kan man vara så glad och så ledsen på samma gång?
Jag vet faktiskt inte. Man måte nog bestämma sig helt enkelt för vad man vill. Jag vill vara glad och det ska jag vara.

Vet ni vad? Sen jag startade min blogg har jag blivit mycket starkare på något sätt. Alltså, det är som att jag måste få lufta mina känslor oc då kan jag tänka klarare och vara mer målmedveten. Det är som att om jag skriver ner att jag ska göra något, då måste jag göra det eftersom att nu har jag sagt till folk att jag ska göra det. Sen också att man klarar av mer liksom. Alltså förutom kommentarer så får man ju ibland ta kritik från kompisar och då lär man sig att inte bli alltför påverkad av vad omvärlden tycker och våga gå sin väg.
Jag vet med mig att jag har ganska kort stubin och snabbt blir ledsen om någon kritiserar mig, men nu så blir det inte samma effekt. Jag bli ledsen ett tag och sen bara släpper jag taget. Det är svårt att förklara, men alltså jag vet att jag har lätt för att bli arg när jag får sårande kommentarer (vilket jag inte får jätteofta, men när jag får det) och därför antar jag att det jag vill få fram är att: Förlåt om jag överreagerar. Jag jobbar på det ;-)

Aja, enough with the småprat...nu måste jag läsa ett roligt träningslära häfte! Har alla skolor också det? Har ni hållt på med det och haft prov i det när ni gick i nian/ev. går i nian? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0