21/3-1389

Heej :)

Nu är det år 1389...för alla iranier alltså ;-) För mig också. Gårkvällen var väl sådär. På resturangen så satt jag och eme mest och prata om en massa grejer och sen fick vi veta att vi hade varit bjudna på en annan nyårsfest också som jag och eme mycket hellre hade gått på, eftersom att det är folk i vår ålder där och ja det skulle bara ha varit roigare:/ Men mor och far bestämde såklart att vi skulle gå på den andra festen -.-
Äh, men det var inte så farligt...jag fick till exempel 200 kr av pappa som eidi (eidi = nyårspresent) och ytterligare 100 kr senare på kvällen. Jag fick även godis och nån träningsoverall outfit, fast den passade mig tyvärr inte.

Planerna för idag är inte så många..jag är ganska stressad och vill gärna bli klar med fysiken idag, för om jag gör bra i från mig på den här uppsatsen får jag mvg i fysik och det vill jag verkligen ha...

Nu får ni ha det så gött, så ska jag göra lite annat bl.a. skriva ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0