Update

Salam :)

Sitter här och lyssnar på This is for real - Motion city soundtrack ; skitbra låt!
Om en halvtimme börjar sista desperata avsnittet, ska bli kul att se. Är inte den som brukar slaviskt följa serier (förutom vampire diaries), så jag har inte sett så många avsnitt men de typ tre senaste har jag sett iallafall :)

Förresten så hittade jag just en bikini som inte passade mig förut men som nu passar perfekt, bra att boobsen har blivit större då! (hoppas ni fattar att jag driver..) :p

Är det bara jag eller har ni också tänkt på att man ser annorlunda ut på kvällen? Alltså om man bortser från att det är mörkare och att man ser tröttare ut. Det känns som om mina asiktsdrag förändras lite och en annan konstig grej är att min sångröst låter annorlunda också. På ett positivt sätt, men fortfarande mystiskt...hm..

Juste! Ni kanske har lagt märke till facebook-gilla knappen längst ner i inläggen..? Ja, den finns där i allafall så tryck gärna där om det är nåt ni gillar.





This is for real - Motion city soundtrack (från 17 again)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0