The Last Tuesday

Hej :)

Idag kom min fina farmor hit och jag har fått lite kläder av henne (visar sen om jag kommer ihåg..) :D Imorgon ska vår klass fika hemma hos en av lärare...det kommer kännas skumt. Men hon är åtmintone en av våra bästa lärare ;)
Dagen har inte varit särskilt speciell och jag har bara gått omkring och tänkt "Det här är den sista tisdagen på balderskolan" om och om igen. Helt sjukt.
Sen fick vi också öppna våra brev som vi hade skrivit tills oss själva i sjuan och HERREGUD vad jag var töntig. Haha! Jag var jätteinne i min HP period just då, så jag var värsta depp för att HP böckerna tagit slut osv.
Nej usch! Jag är glad att den tiden är förbi!

Puss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0