Svar på tal

N om 9 Juni 2010:

är det så smart att ha en "privatblogg" på internet verkligen? Förstår om man vill kunna skriva av sig ibland men då är de jävligt mycket smartare att antingen skriva för hand eller skriva i ett word dokument. Ingenting på nätet är privat och det finns alltid folk som kan se det så därför är det en ganska korkad tanke att ha en dagbok på internet...


Ja jag förstår din poäng och jag är faktiskt i ständig rädsla att någon ska lyckas hitta den. Grejen är då att ingen känner till adressen, min andra mail, mitt lösen (den är lösenordsskyddad) osv. Därför är chansen myyyycket liten att någon skulle hitta den. De som kan se den (typ ägare va blogg.se eller vad vet jag) bryr sig nog knappast om mitt privatliv, så det bryr jag mig inte om. Men jag håller med dig och jag själv funderar på att börja skriva för hand istället för säkerhetsskull eller som du sa i ett wordokument.. Förresten kan du väl skriva ditt namn istället för att vara anonym? Väldigt fegt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0