BALDET SHALALALALA! BALDEER SHALALALALALALA!!

Två ord : BALDER VANN!!! :D
Nog om det, tänker inte strö salt i såren på Katarina, men bara så att ni visste var vi så jävla bra och vi har vunnit TRE år i rad!

Det blev fint väder så det blev visst firande i stadsparken och jag fick åka med Jonathan på hans motorcykel(moped? Kan inte skillnaden) till stadsparken, vilket var riktigt roligt :)
Vi satt där ett gäng och åt en massa gottis och öppnade presenter och pratade osv. Mycket trevligt ♥

Om en stund ska jag ut och jogga med Quattro, måste bara låta magen vila sig efter allt onyttigt :p

Puss på rumpan ♥


Jag och söta Michelle ♥ (på min t-shirt står det : BALDER IN MY HEART)

Moí :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0