Baldertiden är över

Kan inte fatta det. Det har inte sjunkit in. Jag kan inte greppa att jag inte kommer börja terminen i höst med samma underbara människor som jag gjort varje år i 6 år. Det får inte vara sant. Nej. Det kan inte vara sant. Ändå så är det det.
Jag är så otroligt stolt över att ha varit och att jag alltid kommer att vara ett Balderbarn, no matter what! Jag kommer sakna att man bara kan börja sjunga och så stämmer alla in i olika stämmor och det bildas ljuv musik. Jag kommer sakna den där speciella Balderkänslan, som alltid finns där. Den där gemenskapen och känslan av att höra hemma och ha hittat sig själv.
Jag kommer sakna alla er fantastiska människor som jag älskar så himla mycket! ♥
Balder är anledningen till att jag är den jag är idag och att jag har fått äran att ta del av Balder är något jag aldrig någonsin kommer glömma.
En gång Balderbarn ALLTID Balderbarn! ♥

(Lite bilder som fina Alice, Sara-Lisa och Maya laddat upp på fb, som jag lånat)



Lilla jag i sexan bredvid Sunderi och Alice :)

En sockersöt Michelle! ♥

Jag och Daisy :p

Adrian haha ;)

Kajsa och Saga :)

Sara-Lisa som Paris Hilton (cabaren i åttan) ;)

Alice och Agnes :)

In action! (cabaren i åttan)

Maya (utklädningsdagen), som vann! :D

Monica och Oskar :) Älskar Oskars blick haha....

Klara ♥ Mini-Ann

Spexet :)

Jag i sexan (fyfan...) :p

Världens bästa klass ♥

Vi är helt enkelt bäst fd 9B, så är det bara! ♥

Middag på Tsatziki efter avslutningen med ett gäng Balderbarn ;)

Jag och Amelie som jag kommer att sakna när hon åker till USA ett år :'( (och Alice också)

Jag gillar inte att vara seriös 24/7...

Coolare killar än så här får man leta efter :) ♥


6 år med 9AB har varit bäst och jag hoppas att ni alla kommer dit ni vill i livet och bara fortsätter vara lika coola, roliga, snygga, smarta, musikaliska och helt enkelt grymma människor som ni är! ♥

Snabb uppdatering: Idag var jag på Grönan med söta Michelle och igår var det middag efter avslutningen och sen fest i Engelska parken och Humc, hade väldigt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0