17 Juni 2010

PANIK!
Okej det var vad jag tänkte för två timmar sen. Så vi spolar bandet lite. (vilket jävla band, tiden alltså..)
Iallafall! Jag vaknar av att fönstret blårt upp mitt i natten och min mobil ligger på golvet, jag är för trött för att bry mig så jag tar upp den lägger den på nattduksbordet och somnar om.
9:30 : Jag vaknar sätter på mobilen som fungerar, ringer några samtal, råkar stänga av mobilen, sätter på den igen och inser att skärmen är svart förutom en liiten strimma högst upp där man ser klockslaget. Plus att skärmen har fått en mindre spricka högst upp. Jag får panik och undrar om försäkringen täcker detta osv. Så jag åker in till staden och tar den till Tele2 stället i Forumgallerian, får reda på att försäkrningen täcker skadan och att den behöver komma in på service, men de behöver kvittot på att jag köpt mobilen där så jag åker hem ringer baba som säger att han inte vet var det är men att han ska leta reda på det och att vi lämnar in mobilen ikväll eller imorgon bitti innan vi åker till Italien. Allt löser sig. Fast sen var jag tvungen att åka in till stan igen och köpa vattenfast eyeliner med 20 st femmor eftersom att jag bara hade en massa lösa pengar. Haha. Yasmin-scenario number 1...
Nu har jag lite smått panik igen eftersom att jag inte vet vad jag ska ta med mig till Italien och därför har jag slängt halva min garderob på sängen hehe..
Okej nu kom jag på att ni antagligen inte bryr er om något av det här men nu har jag redan skrivit ner allt och palla ta bort det liksom.

Puss på rumpan ♥


Kommer sakna dina pussar i 2 veckor haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0