16 Juni 2010

Ursäkta för den dåliga updaten, men har varit borta hela dagen. Först var jag hos Tekoppen och fikade, snackade strunt och lekte med hennes söta hund Amelia :)
Sen drog vi till stan där vi mötte upp Amelie och Alice och gick på bio och såg Sex And The City 2, som var väldigt rolig! Skrattade högt många gånger och rekommenderas starkt.
Jag har nyligen kommit hem och känner mig lite krasslig så jag har precis druckit alvedon och känner mig jättejätte trött (jag känner mig alltid trött av alvedon, ipren eller liknande)...
Ska nog lägga mig rätt snart, för det är svårt att hålla ögonen uppe.
Imorgon måste jag packa, ta en tur till Gottsunda och hoppas på att Apoteket säljer vattenfast eyeliner annars måste jag åka in till stan och köpa det, vilket känns löjligt men det är nödvändigt.

Puss på rumpan ♥


Jag och sis♥ (haha lägg märke till mitt vänstra ögonbryn...)


Kommentarer
Postat av: helin

ÄR DE DIN SYSTER

2010-07-26 @ 21:29:22
URL: http://tahaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0