14 Juni 2010

Salam :)

Idag har jag varit inne i stan och köpt skor och en söt klänning, kommer att bli perfekt till Italien. Har även hjälpt lil sis att köpa en bikini (eftersom att det tar 1000 år att välja för henne..) och efter många om och men så blev det en färgglad överdel till en svart underdel.
Ikväll ska jag se Sherlock Holmes. Funderade faktiskt på att dra till stadsparken men det räckte med att titta ut genom fönstret för att jag skulle ångra mig. Regn. Usch. Det kommer att bli fler fester i framtiden.

Idag kom även The Short Second Life Of Bree Tanner vilket jag är otroligt glad över :) Men jag tänker inte öpnna boken förren jag sitter på planet till Italien. Jag vet att om jag öppnar den nu kommer jag inte kunna stänga den igen. Jag känner mig själv väldigt väl.
Förresten kom jag på att min blogg fyllde ett år för typ två veckor sen. Grattis. Eller nåt.

Nu vill jag bara dra på mig mina mysbyxor och krypa ner under en filt och titta på film.

Puss på rumpan ♥


Dålig webcam kvalite, men så ser my shoes ut♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0