1 Juni 2010

Hej! :)

Kom hem för några timmar sen, men har latat mig framför How I met your mother. Jag har köpt ett par byxor idag också ;)
Ni kanske får nån bild imorgon, men just nu orkar jag inte för då måste jag hitta kameran och ladda över bilden till datorn osv.
Imorgon är det b a d d a g. Kul va? Way better than school iallafall och det ska ju vara typ 20 grader så det kanske blir lite solande också. Själv är jag en riktig liten fisk, älskar vattnet och är absolut inte den som ligger och solar istället för att bada, men vill man bli brun så...

Anyhow! Nu ska jag spela lite twilight låtar (never think är faktiskt skitfin på piano) :)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrivit! Roligt att se en del prima saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-23 @ 15:20:09
URL: http://royalorchidholidays.se
Postat av: Linnea

Tycker om det du skrev! Mysigt att se lite nyttiga grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 21:33:06
URL: http://jade.se/reseguide/new-york

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0